Lázně Teplice nad Bečvou

471 OLS

PODZIMNÍ POBYT PRO RODIČE S DĚTMI - 6 DNÍ

PODZIMNÍ POBYT PRO RODIČE S DĚTMI - 6 DNÍ

PODZIMNÍ POBYT PRO RODIČE S DĚTMI - 6 DNÍ

SLADKÝ ADVENT

SLADKÝ ADVENT S CHUTÍ ČOKOLÁDY A KARAMELU 4 DNY/3 NOCI

SLADKÝ ADVENT S CHUTÍ ČOKOLÁDY A KARAMELU 4 DNY/3 NOCI

SLADKÝ ADVENT S CHUTÍ ČOKOLÁDY A KARAMELU 4 DNY/3 NOCI

first minute

FIRST MINUTE AKCE -20%

FIRST MINUTE AKCE -20%

FIRST MINUTE AKCE -20%

Návrhy

POTŘEBUJETE POMOCT S NÁVRHEM NA LÁZEŇSKOU PÉČI?

POTŘEBUJETE POMOCT S NÁVRHEM NA LÁZEŇSKOU PÉČI?

POTŘEBUJETE POMOCI S NÁVRHEM NA LÁZEŇSKOU PÉČI?

Obecné informace k rezervaci pobytu KLP/PLP

Dle jednotné metodiky platné pro všechny zdravotní pojišťovny a pojištěnce je systém poskytování lázeňské péče KLP / PLP předvolánkový – tzn. lázeňské zařízení předvolá pacienta k nástupu léčebného pobytu nejpozději 5 pracovních dnů před plánovaným nástupem. Současně mu sdělí všechny nezbytně nutné informace potřebné pro pobyt. Termín předvolání je pro pacienta závazný.

  • Pobyt na KLP/PLP je možné rezervovat i s předstihem, před vystavením návrhu na lázeňskou péči, dle vašich požadavků a dle aktuální volné kapacity.
  • Rezervační poplatek činí 2 000 Kč (s výjimkou přímých překladů z lůžka na lůžko). Rezervace se nevztahuje na požadovaná čísla pokojů, situování pokojů, ani patra, pouze na kategorii ubytování v konkrétním lázeňském domě.
  • Rezervační poplatek je u KLP/PLP nevratný.
  • Operanty po TEP operacích jsme schopni přijmout nejdříve osmý den po operaci. 
  • Žádost o rezervaci je možná pouze v písemné formě, nelze ji provést telefonicky. 
  • Splatnost rezervačních poplatků je 14 dnů od data zaslání potvrzení rezervace konkrétního termínu. Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
  • Rezervační poplatek bude vrácen pouze v případě, kdy pojištěnec neobdrží od zdravotní pojišťovny schválený návrh na KLP/PLP, ale provede změnu rezervace na samoplátecký pobyt v minimální délce 7 nocí.
  • Kategorie pokojů, kde není vybírán příplatek pro komplexní lázeňskou péči, není možné rezervovat ani na KLP ani na PLP před dodáním návrhu na lázeňskou péči.
  • Pokud bude doručen návrh na jinou délku pobytu, než bylo objednáno, lázně si vyhrazují právo pojištěnce přestěhovat na délku pobytu přesahující délku rezervace, příp. změnit termín nástupu vzhledem k volným kapacitám a návaznosti ostatních rezervací.
  • Na úhradu rezervačního poplatku a příplatku na KLP, nelze využít benefitů od zaměstnavatele (např. prostřednictvím společnosti Benefit Plus) ani finanční poukázky (např. Sodexo, Edenred, UP).

REZERVACE MUŽE BÝT ZRUŠENA Z TĚCHTO ZÁVAŽNÝCH DŮVODŮ:

  • pokud nebude úhrada rezervačního poplatku provedena v daném termínu,
  • pokud nebude váš návrh na lázeňskou péči KLP/PLP, potvrzený vaší zdravotní pojišťovnou, doručen do našich lázní nejdéle 30 dnů před rezervovaným termínem nástupu (výjimkou je návrh na lázeňskou péči s naléhavostí I.),
  • pokud údaje, uvedené při rezervaci pobytu nebudou korespondovat s údaji uvedenými na návrhu na lázeňskou péči,
  • v případě vážných technických, provozních či organizačních důvodů na straně lázní,
  • v případě, že v došlém návrhu na lázeňskou péči lázeňský lékař nalezne zdravotní kontraindikace k lázeňské léčbě (návrh bude vrácen zdravotní pojišťovně),

O zrušení rezervace budete informováni písemně poštou, prostřednictvím e-mailu nebo SMS.

PODSTATNÉ NÁLEŽITOSTI PRO REZERVACI POBYTU:

  • jméno a příjmení pojištěnce,
  • datum narození,
  • adresa bydliště,
  • telefonní kontakt,
  • e-mail,
  • zdravotní pojišťovna,
  • indikace KLP/PLP
  • požadovaný termín nástupu
  • lázeňský dům
  • kategorie a typ pokoje.